Ergonomika un Juvelierizstrādājumu taisīšana

Drošība un ergonomika

Jūsu rokas, acis un ķermeņa augšdaļas ir jūsu vissvarīgākie un visneaizsargātākās instrumenti. Rotaslietas pieņemšanā rada situāciju, kurā jūs izmantot šos rīkus ārkārtīgi intensīvas veidā.

Mazie kustības atkārto vairākas reizes, un tas atkārtojas izmantošana rokās ar tiem pašiem pozīcijas un kustības var izraisīt traumas, sāpes un nejutīgums. Nepareiza vai neuzmanīga lietošana pozicionēšanu vai instrumentu izmantošana var radīt jums zaudēt spēju strādāt nedēļu vai mēnešu laikā, lai dotu viņiem laiku, lai dziedēt. Nedaudz aprūpe pirms un jūsu darba periodā palīdzēs uzturēt jūsu rokas, acis un ķermeņa augšdaļas veselīgu laikā.

Sagatavot Darba

Viegli pārvietot rokas uz pāris minūtēm pirms jums sākt strādāt. Liekties, pielāgojamas, pagriezt, paplašināt un stiept rokas. Valkāt acu aizsardzību, ja jūs izmantojat elektroinstrumentu vai lāpas vai strādā ar gariem gabaliem vadu.

Stāja un ergonomika

Laba ergonomika kad sated palīdzēs jūsu kakla, plecu, rokas, plaukstas un pirksti, ja jūs strādājat uz ilgu laiku. Pārliecinieties, ka jūsu sēdekļa augstums ir pareizs garums kājām. Izmantojiet kāju balstam, ja nepieciešams. Atbalsta muguru pareizi un atbilst jūsu galda augstumu jūsu sēdekļa augstumu.

Turiet rokas silts, kamēr jūs strādājat, lai saglabātu tos atviegloti. Ievieto savu apgaismojumu tādā stāvoklī, lai jūs varētu redzēt savu darbu bez ēnas vai staipīt kaklu.

Neatstājiet jūsu līkumiem vai jūsu rokas zem elkoņa locītavas uz galda bez pad. Tas var izraisīt saspiešanu nervu šajā jomā un radīt nejutīgums ārējo diviem pirkstiem no rokas.

Vingrinājumi

Centieties plānot atpūtas perioda ik stundu uz dažām minūtēm. Jūs varat darīt roku izmantot, acu vingrinājumi un kakla, plecu un muguras vingrinājumi, lai saglabātu mobilo un ērti, kamēr jūs strādājat.

Par rokām, izmantojiet lūgšanas rokas uzdevumu. Palikt padomus pirkstiem kopā un viegli push jūsu plaukstām kopā. Izmantojiet pirkstu galiem pieskaras pieskarties katru pirkstu uz galu īkšķi, pa vienam. Stiept pirkstus kā zvaigzne sasniedzot cik jūs varat iet ar katru pirkstu. Pagriezt jūsu plaukstas ļoti maigi ar savu dūrēm divkāršojies augšu. Stiept rokas atpakaļ rokai, izmantojot otru roku. Saliekt roku uz priekšu un izmantot vienu roku maigi velciet īkšķi virzienā rokas. Vai visi šie vingrinājumi maigi, bet bieži, lai palīdzētu jūsu rokās.

Jūsu acis var kļūt sausa, ja jums nav mirgot tik bieži, cik jums vajadzētu, lai mirgo lēnām, lai palīdzētu mitrumu jūsu acīm. Aizveriet acis lēni un, kamēr tie ir slēgti, skatīties uz augšu, uz leju un uz katru pusi. Tā kā jūs strādājat ļoti tuvu lielāko daļu laika, mainīt fokusu acis, rīkojoties šādi; koncentrēties uz pirkstu un lēnām virzīties pirkstu prom. Turēt pirkstu tuvu tam koncentrēties uz kaut ko visā telpā.

Intensīvais darbs rotaslietas pieņemšanā var būt grūti uz kakla, pleciem un muguras. Izmantot tos regulāri laikā jūsu atpūtas laiku. Šie vingrinājumi jāveic stāvot.

Nodarboties ar jūsu pleciem, lai mazinātu spriedzi un sāpes. Izmantojiet lāpstiņas pieskārienu. Sēžot taisni ar saviem pleciem muguras un galvas uzcelt, push jūsu plecu lāpstiņas kopā un turēt uz skaits ir pieci. Plecu ruļļi tiek darīts, turot rokas un ritošā plecus, pirmo, un tad otru, uz priekšu, tad atpakaļ pārvietojot rokas dabiski pēc kustības jūsu pleciem.

Kakla ruļļi tiek darīts, novietojot vienu roku uz savu galvu, lai atbalstītu jūsu galvas svaru un pakustinot galvu uz priekšu, tad pa labi, atpakaļ un pa kreisi. Atbalsta galvu visās no šīm kustībām.

Muguru var gūt labumu, ja jūs paceliet plecus un priekšgala muguru ārā uz skaitu trīs, arku muguru pēc skaits ir trīs un tad iztaisnot muguru. Arī turēt rokas, un pagriezt jūsu gurni.

Masāža

Spriedze rokās var tikt atbrīvots, ja jūs nodot pirkstu spiedienu pie pamatnes lodes īkšķi . Jūs varat arī izdarīt spiedienu pie pamatnes katru pirkstu. Masāža apakšdelma un muguras var arī palīdzēt mazināt spriedzi

šinas un imobilizācija

Jūsu ārsts var ieteikt šinas vai imobilizāciju noteiktiem periodiem dienā. Pat guļ šinas var palīdzēt. Ja jūs valkā šinas, izmantojot ledu un lietojot pretsāpju rīķus, jūs, iespējams, var palīdzēt jūsu situāciju ar atpūtu un vingrošanu, kamēr jūs strādājat, bet konsultēties ar savu ārstu vai fizioterapeitam ar šīm metodēm.